martes, 29 de marzo de 2011

Sóc Guapíssim:


 Sóc Guapíssim:

Sóc guapíssim. Es pensen que no ho sé?No s’equivoquin amb mi. Sé que sóc guapíssim. No sóc pas guapet ni mig guapo ni guapo sinó que soc guapíssim i punt. Realment elegant i bellíssima persona. M’han mirat bé? Mireu-me bé que ja estic acostumat  a que em mirin, és el que passa quan un és tan guapo. Comentin amb els altres com soc de guapo,agafeu-me ràbia. Es pensen que sóc un cregut o què? Dons això es que no m’has mirat be.


Soc lletja:


Ja sé que no sóc guapa i que sóc lletja . Però voleu dir que ho sóc tan de lletja?I si ho sóc tampoc hi puc fer res. Però ja m’heu mirat del tot bé? Dons mireu-me millor si no ho heu fet, ja veureu com hem tragueu algo positiu. Fixin-se, no desviïn la mirada, gaudeixin de la contemplació d’una noia que no és ni guapa ni lletja del tot, si no que No sé…Comenteu amb els altres com sóc, però no sigueu cruels i mireu només el físic, que no es l’únic que conta. Es pensen que sóc una paranoica? Això és que encara no han observat els comentaris cruels que fa la gent al meu voltant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario